Zašto Wellness consulting? Iako je wellness sigurno priča o uživanju, opuštanju, ljepoti i zdravom življenju, vaš poslovni pothvat vrlo lako može postati vaša osobna noćna mora.
Zato je važno znati kada treba zatražiti pomoć i obratiti se stručnjaku ili tvrtki koja vam može pomoći i svojim savjetima, ili već afirmiranim brendom ponuditi sigurnost od samom početka te tako garantirati uspjeh. Wellness konzultant svojim savjetima pomaže stvoriti wellness prostor i proizvod, koji odgovara Vašim financijskim mogućnostima, a isto tako zahtjevima i željama Vaših budućih korisnika.
Prvo koncept, onda projekt
To znači prije projektiranja definirati programe i tehnologiju koji postaju projektnim zadacima u svim fazama projektiranja i izvedbe. Biranje ovog puta štedi resurse investitora, jer wellness consulting nije na strani dobavljača već investitora. Kao takav, a temeljem znanja i iskustva, izabiru se optimalna rješenja koja odgovaraju investitoru.
Wellness koncept
Ovo je faza programiranja. Donošenje odluka i kreiranje jedinstvene prednosti na tržištu sve zasićenijem općom wellness ponudom. Učiniti svoj wellness jedinstvenim, izdvojiti se s nekom posebnosti u programu i ponudi, garancija je pojačanog interesa i prednost na tržištu. Wellness profil pomaže kod marketinškog oblikovanja. Zapravo, to je predložak za brošuru i buduću ponudu. Na hrvatskom tržištu aktualna je zabuna što investitori prihvaćaju koncepte prostora od strane dobavljača. To bi bilo isto kao da dobavljač odlučuje koje aparate dobaviti u kuhinju bez da mu investitor kaže koju vrstu hrane će pripravljati. I kada u takvoj kuhinji odluči peći pizze ili praviti sladoled – kasno je. Potrebnih uređaja nema, a nema ni priključaka vode i struje, a često nedostaje i mjesta u prostoru za njih… Tko je onda na gubitku? Investitor.
Dakle wellness koncept je pojam koji se odnosi na programska wellness rješenja i tehnologiju – i to je prva faza pri pokretanju priče ili posla u wellnessu i uvođenja wellnessa u organizaciju i na tržište. Prije početka rada, konzultant će upozoriti na “uska grla”, minimalizirati troškove poslovanja, a maksimalizirati šanse za profit.
Najvažniju ulogu unutar samog wellness objekta, zasigurno imaju djelatnici centra. Već prilikom izgradnje centra kroz proces wellness konzaltinga educirat će se i obučiti wellness osoblje: voditelj, stručni wellness djelatnici, recepcija, pomoćno osoblje…
Dobar početak garancija je uspjeha
Najvažnija faza vašeg poslovanja je upravo početna faza- planiranje i programiranje. no, kada krenete s poslovanjem, u obzir uzmite pre-openingperiod, ne zaboravite važnost tehničkog osoblja, redovni servis opreme i održavanje. Pratiti trendove i usmjeriti se 100% na klijenta daje 100% rezultata. Umrežite se, kako na domaćem, tako i internacionalnom wellness tržištu, jer partnerstvo je važna komponenta održivosti i dugoročnosti.
Podijelite s prijateljima