5 savjeta za promociju nove usluge u salonima za masažu i kozmetičkim salonima 

Upis na novi tečaj masaže i kozmetičke njege proširuje vaša stručna znanja i  vještine, te pomaže povećati vidljivost vašeg branda i veći promet.

Jeste li znali kako promocijom možete i trebate, iskoristiti svoju novo naučenu tehniku ​​masaže ili novu kozmetičku metodu na način koji nadilazi jednostavno dodavanje nove stavke u vašem cjeniku usluga?

PROMOTIVNE AKTIVNOSTI  – PRIMJER

Primjenjujući dolje navedene promotivne aktivnosti i savjete, možete povećati broj klijenata, stvoriti interes za novu tehniku masaže – čak i prije nego što je tečaj završio:

  1. Čim ste kliknuli „Prijavi se na tečaj“, obavijestite o tome svoje klijente i FB / Instagram pratitelje ! Postavite objavu ili im pošaljite kratku e-mail poruku – sa sažetim opisom tehnike masaže ili kozmetičke njege koju ste upisali. Kada pokažete svoje oduševljenje za novu tehniku, oduševit će se i vaši klijenti.
  2. Postavite i podijelite objavu s benefitima koje će klijenti imati od masaže koju ćete uvesti u ponudu. Napišite zašto vjerujete da će baš oni – vaši klijenti i pratitelji imati koristi od vaše nove usluge.
  3. Postavite zanimljivo pitanje, poput: “Tko želi da osobno iskusi ove prednosti?” Pozovite klijente da unaprijed zakažu termin za novu uslugu. Ponudite točno određen broj usluga po promotivnoj cijeni – npr. za prve tri rezervacije.
  4. Zabilježite pohađanje tečaja fotografijama. Zamolite voditelja tečaja za dopuštenje da fotografirate logo škole u kojoj se školujete (važno je gdje se školujete !) ili naslovni slajd njihove prezentacije. Ako instruktor dopušta, snimite nekoliko pokreta masaže ili kozmetičkog tretmana dermapenom, hijaluron penom i slično – izbliza, pazeći da dobijete pismeno dopuštenje svojih kolega studenata.
  5. Objavite ove fotografije i neke zanimljivosti s tečaja. Podsjetite svoje pratitelje da unaprijed zakažu termin za novu tehniku koju nudite po završetku tečaja – ako vaš raspored već nije popunjen. Uključite rok za rezervacije kako biste stvorili hitnost i ekskluzivnost.

ZAŠTO SE ŠKOLOVATI  ?

Proširenje vašeg skupa vještina upisom tečajeva trajnog stručnog usavršavanja ili stručnog osposobljavanja – može pomoći vašem autoritetu, stručnosti, da dobijete nove klijente i povećate prihode.

KAKO DEFINIRATI CIJENU NOVE USLUGE ?

Da biste učinkovito odredili cijenu nove usluge – dobro je istražiti cijene vaše konkurencije a isto tako razmislite o rezultatima koje može polučiti nova tehnika u usporedbi s rezultatima koje dobivaju iz vaše postojeće ponude.  Što su ti rezultati moćniji, to su vredniji i vaša cijena može biti veća.

Iskorištavanje novih vještina kroz učinkovit marketing može vam pomoći da povećate broj usluga, osvojite nove klijente i povećate prihode i dobit.

Za kraj – razmislite i istražite koji je sljedeći tečaj koji želite upisati ?

Autor: Jelica Popić, dr.med. – ravnateljica

Podijelite s prijateljima