- Kako prepoznati znakove „ad fatigue“
- Zašto je važno prepoznati taj fenomen
- Što napraviti da se ponište njegovi učinci
Koliko ste puta promijenili TV kanal jer ste istu reklamu te večeri vidjeli već deset puta? Ili ste prolazeći kroz svoju Facebook stranicu u potpunosti ignorirali oglase koje ste već vidjeli više puta u samo nekoliko dana?
Oba ova slučaja možemo pripisati fenomenu poznatijem u svijetu oglašavanja kao „ad fatigue“ ili naški rečeno, zamor od (gledanja) oglasa, To je problem koji se obično javlja kada se korisnici previše naviknu na određenu vrstu oglasa, čime se smanjuje njegova učinkovitost.
U svijetu digitalnih platformi zamor od oglasa se javlja kada vaša publika vidi vaše oglase toliko često da im dosade i prestanu obraćati pozornost. To ima za posljedicu da su vaše kampanje manje učinkovite, na neki način sprječava korisnike da krenu kroz prodajni lijevak te u konačnici šteti marketinški naporima vaše tvrtke.
Svaka marketinška kampanja ima za cilj pretvoriti gledatelje ili čitatelje ili korisnike digitalnih platformi u nove kupce, a to se ne može i neće dogoditi ako im previše i prečesto poslužujete svoje oglase ili stvarate oglase niske kvalitete na koje nitko ne obraća pažnju.
Kako prepoznati znakove „ad fatigue“
Srećom, ako dovoljno rano prepoznate znakove fenomena „ad fatigue“, možete poništiti njegove učinke izgradnjom novih i bolji kampanja. To možete učiniti sitnim radnjama poput atraktivnije fotografije ili boljeg dizajna, a pogotovo promjenom raspored objave oglasa kako biste bili sigurni da se poslužuju samo u najrelevantnije vrijeme kada mogu postići optimalan ROI.
Što znači kratica ROI? Koja su tri znaka da vaša publika pati od fenomena „ad Fatigue“? I kako se boriti protiv zamora od (gledanja) oglasa? Sve to možete saznati na edukaciji Internetski marketing i brendiranje“ u organizaciji Učilišta Lovran.
Program počinje od 27.02.2023., a prijaviti se možete na linku
PRIJAVI SE
PODIJELITE S PRIJATELJIMA