MARIO KOJUNDŽIĆ – Predavač na  programu Internetski marketing i breniranje

Diplomirani pravnik koje se točno na prijelazu u 21. stoljeće prvo ‘zaljubio’ online medije, a nešto kasnije i u ostale digitalne platforme. I tako umjesto sudova, parnica, ročišta, tužbi i žalbi sljedećih 20-ak godina marljivo upijao nove tehnologije, sustave i digitalna rješenja.

U karijeri je prošao sve stepenice u medijskom okruženju, od novinara i urednika do glavne osobe koja vodi digitalni medij. Od 2015. skupljao iskustvo i znanje kao voditelj digitalnih projekata unutar RTL Televiziji, a opis posla je uključivao čak tri stupa obaveza:  sadržaj – tehnologija – monetizacija. Tijekom čestih posjeta ostalim poslovnim jedinicama unutar RTL Group (Njemačka, Francuska) dolazio je u dodir s digitalnim tehnologijama koja su predstavljali razni vlasnici start-upova ili vrhunski digitalni stručnjaci.

Iskustvo rada od kuće jako mu se svidjelo, pa je odmah nakon završetka krize uzrokovane virusom COVID-19 odlučio napustiti svijet internacionalnih medijskih kompanija te otvoriti vlastitu tvrtku za digitalni sadržaj i tehnologije, te je svoje znanje prikupljeno tijekom tih 20 godina rada odlučio podijeliti sa svim zainteresiranim osobama. Tako je na svom predavačkom putu stigao i do Učilišta Lovran gdje će polaznicima govoriti o prednostima Content Marketinga i kvalitetnom načinu za pisanje sadržaja na webu. Otkrit će vam tajne SEO marketinških strategija, društvenih mreža i influencer marketinga, a saznat ćete i što znače kratice CMS; CTA, CTR, CPM, SEM, API, ROI,KPI i brojne druge.

Ako razmišljate o promjeni profesije ili jednostavno želite nadopuniti svoje postojeće znanje o digitalnim platformama, načinu internetskog oglašavanja i brendiranja u svijetu gdje se sve više traže takve vještine, pridružite se našem predavaču već ove jeseni na programu školovanja Internetski marketing i brendiranje.

UPIŠI SE

Podijelite s prijateljima